ماجرای عجیب لئوناردو پادوانی؛ از مصدومیت در استقلال تا سهمیه شنای پارالمپیک هانسی فلیک سرمربی بارسلونا شد رئیس هیئت کشتی خراسان‌رضوی: تیم کشتی استان وعده قهرمانی در لیگ برتر داده است | وضعیت کشتی خراسان افت نکرده است پادوانی قهرمان مسابقات شنای برزیل شد | ستاره سابق استقلال در پارالمپیک + عکس ساعت آغاز دیدار‌های هفته پایانی لیگ برتر فوتبال تغییر کرد شرط و شروط اوسمار برای تمدید قرارداد با پرسپولیس! وزیر ورزش و جوانان از نسرین شاهی، بانوی پارالمپیکی مشهدی، تقدیر کرد غیبت ستاره استقلال در برابر پیکان محل برگزاری بازی استقلال و پیکان مشخص شد سردار آزمون لالیگایی می‌شود؟ باشگاه پیکان تایید کرد: خارج از دستگردی با استقلال بازی نمی‌کنیم احتمال حذف سید حسین حسینی از تیم ملی قوت گرفت نسخه ناکام شادکام! افزایش تنش میان سرخابی‌ها| شکایت پرسپولیس از فرشید سمیعی نتیجه بازی استقلال و گل‌گهر سیرجان(۸ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل| آبی‌ها بردند، اما ... جدول لیگ برتر در پایان هفته بیست و نهم (۸ خرداد ۱۴۰۳) | صدر در تسخیر پرسپولیس ویدیو خلاصه بازی استقلال و گل گهر سیرجان(۸ خرداد ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و شمس‌آذر قزوین(۸ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| یک گام تا قهرمانی قرمزها ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و شمس آذر قزوین(۸ خرداد ۱۴۰۳) نتایج هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال (۸ خرداد ۱۴۰۳) | تکلیف قهرمان لیگ به هفته پایانی کشید
سرخط خبرها

لیگ برتر انگلیس در آستانه تعطیلی| کرونا دوباره اوج می‌گیرد

  • کد خبر: ۹۲۴۴۴
  • ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹
لیگ برتر انگلیس در آستانه تعطیلی| کرونا دوباره اوج می‌گیرد
رویه جدید ویروس کرونا، فوتبال را در جزیره تحت‌تأثیر قرار داده است و بعید نیست رقابت های لیگ برتر انگلیس دوباره با تعطیلی مواجه شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ باشگاه‌های لیگ‌برتری روز دوشنبه جلسه‌ای را برای بررسی شرایط و احتمال تعطیلی این رقابت‌ها برگزار خواهند کرد. نیمی از دیدار‌های این هفته لیگ برتر به‌دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا در بین بازیکنان لغو شد و توماس فرانک، سرمربی برنتفورد، از لیگ برتر خواسته بود که در برگزاری تقویم شلوغ زمستانی تجدیدنظر کند. حالا تایمز مدعی شده که مدیران باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر در نظر دارند روز دوشنبه جلسه‌ای برگزار کرده و احتمال تعطیلی این مسابقات را بررسی کنند.

این در‌حالی است که فقط یک‌روز از زمانی گذشته که آن‌ها مدعی شدند قصد دارند به تقویم تعیین‌شده پایبند باشند و بازی‌ها را بر‌اساس اعلام قبلی برگزار کنند. دیدار منچستریونایتد مقابل برایتون که قرار بود امروز برگزار شود، به‌دلیل شیوع ویروس کرونا در اردوی شیاطین سرخ نیز جزو دیدار‌های این هفته بود که لغو شد. گفته می‌شد که رالف رانگنیک برای این بازی فقط ۷ بازیکن در اختیار داشته و مجموعه تمرینی این باشگاه نیز برای جلوگیری بیشتر از شیوع کرونا بسته شده است.

در‌مجموع از زمان شیوع امیکرون در انگلیس، تا‌به‌حال ۹ بازی لغو شده‌اند که اولین آن‌ها دیدار تاتنهام برابر برایتون در ۱۲‌دسامبر بود. دیدار تاتنهام مقابل لسترسیتی که قرار بود پنجشنبه برگزار شود نیز با درخواست هر ۲ باشگاه لغو شد؛ اما چلسی که فعلا فقط ۳ بازیکنش به این ویروس مبتلا شده‌اند، برابر اورتون به میدان رفت و به تساوی ۱-۱ رسید. مسئولان لیگ برتر پیش‌از‌این اعلام کرده بودند که تصمیمی برای توقف مسابقات ندارند و تصمیم نهایی آن‌ها بر این است که به همین روند برگزاری دیدار‌ها ادامه دهند.

کلوپ: باید به حرف دانشمندان گوش کنیم

در‌حالی‌که ۴۰درصد از بازیکنان لیگ برتر انگلیس هنوز کامل واکسینه نشده‌اند و ۲۵درصد آن‌ها اصلا هیچ واکسنی تزریق نکرده‌اند، یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، باور دارد برای متوقف‌کردن شیوع این ویروس باید واکسن زد. به گزارش تلگراف، یورگن کلوپ یادداشتی منتشر کرده که به مذاق افراد ضد‌واکسن خوش نمی‌آید: هرگز بابت دیدگاه‌هایم درباره واکسیناسیون عذرخواهی نمی‌کنم.

برایم مهم نیست که نظرم چقدر نامحبوب باشد و مرا در اقشار خاصی از جامعه منفور کند. در زندگی غیر‌فوتبالی‌ام اگر دوستان، آشنایان و افرادی که برایم مهم هستند، هنوز واکسن نزده باشند، تمام تلاشم را به کار می‌گیرم تا آن‌ها را برای گوش‌کردن به حرف‌های متخصصان متقاعد کنم. من هرگز نمی‌گویم به حرف من گوش کنید، بلکه حرف من این است به حرف کسانی که می‌دانند و اطلاعات دارند، باید گوش کرد. نکته اینجاست که من به حرف متخصصان گوش می‌کنم. افرادی که از من باهوش‌تر هستند، با ساختن واکسن برای جهان، سعی در نجات جوامع دارند و خیلی خوش‌حالیم که این میزان دسترسی باورنکردنی را به واکسن داریم. در لیورپول، تمام بازیکنان ۲ دز واکسن را تزریق کرده‌اند.

آرتتا: درباره اتفاقات ۲ سال اخیر می‌توانم کتاب بنویسم

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، درباره وضعیت بد کرونایی لیگ برتر و احتمال لغو مسابقات گفت: من نمی‌دانم که بهترین راه‌حل چیست، با‌این‌حال می‌فهمم که شرایط پیچیده است. چیزی که من می‌توانم بگویم، این است که بیاید بر اساس بهترین چیز برای رقابت و سلامتی افراد تصمیم‌گیری کنیم. بله، اکنون تست بازیکنان ما منفی است؛ اما هر روز شرایط تغییر می‌کند. این همان عدم اطمینانی است که همه ما داریم. امیدوارم هیچ مورد مثبتی نداشته باشیم؛ اما باید منتظر ماند و دید. من می‌توانم چند کتاب درباره هر آنچه در ۲ سال گذشته اتفاق افتاده است، بنویسم. احتمالا یک روز باید متوقف شوم و به این چیز‌ها فکر کنم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->